Garuda Timur | Kuantan Photographer | GezzeG Photography & Design

By: Fakhrul Najmi

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  >  >>]    [Archive]
Sunday, 28-Nov-2010 17:46 Email | Share | | Bookmark
Wedding of Syaful & Fatimah | 21 November 2009 | Kuantan,Pahang

Majlis perkahwinan mereka berlangsung di Sg Isap, Kuantan, Pahang dalam keadaan hujan. Nak buat outdoor pun tak boleh disebabkan hujan sehingga majlis tamat. Lagi pun aku dalam keadaan demam masa ni. Balik dari majlis ni demam aku tambah seminggu lagi.. Apa pun tenkiu kepada pasangan pengantin dan juga keluarga mereka atas layanan baik mereka. Kepada Syaful &amp; Fatimah, selamat berbahagia..

Fakhrul Najmi

012-9591339

http://www.fakhrulnajmi.com
















Friday, 13-Nov-2009 12:13 Email | Share | | Bookmark

Seminggu selepas majlis besar mereka di Jempol,N9, aku dan Gezzeg ke Kepong,Selangor pulak untuk majlis resepsi bagi pasangan Nain & Norm. Majllis ni bermula pada Jumaat malam 6 November 2009 dengan majlis berinai. Pada malam tu,mereka berarak dan dimeriahkan dengan sambutan bunga api dan beberapa persalinan. Pada keeseokan harinya acara berarak mereka dimeriahkan pula dengan acara silat. Aku pun nyaris terkena keris,kalau tidak tak dapat aku nak upload gambar korang ni.. hihi.. Nama je majlis resepsi tapi besar dan sangat meriah majlis ni.. Layanan korang pada kami berdua pun tip top condition. hehe.. Thanks a lot kepada pasangan pengantin dan keluarga. Kiteorg amatlah berpuas hati.. Terharu plak.. Uhuk2... hehehe.. Jangan nangis ye norm.. Kang abg Nain pon nangis gak.. Kami pun berharap korang berpuas hati dengan servis kami.. Apa2 pun diharapkan korang enjoy dengan gambar2 di bawah ni.. yang ni versi aku. Nanti korang tgk versi Gezzeg plak ye.. lagi meletop!!! Kebabom!!

Fakhrul Najmi
012-9591339
http://www.fakhrulnajmi.com














Friday, 6-Nov-2009 12:02 Email | Share | | Bookmark
Wedding of Norm & Nain | 1 November 2009 | Jempol, N9

Sekali lagi aku tag along dgn Gezzeg ke Jempol, Negeri Sembilan. OP untuk event ini ialah Gezzeg, and aku 2nd. Terima kasih yang tidak terhingga kepada pasangan pengantin ini, Normaliza & Dzulkarnain atas kesudian mereka menjemput kami ke sana untuk merakamkan detik2 indah mereka saat mereka disatukan sebagai pasangan suami isteri. Sesungguhnya layanan mereka teramatlah memuaskan kami berdua. Terharu sungguh rasanya..hik..hik..hik.. Keduanya amatlah sempoi.. Memang berbaloi2.. Nantikan pula gambar2 mereka pada majlis menyambut menantu di Kepong utk post selepas ini..


Fakhrul Najmi

012-9591339

http://www.fakhrulnajmi.com


















Sunday, 25-Oct-2009 11:54 Email | Share | | Bookmark
Wedding of Julia & Azam |17 Oktober 2009| Kuantan,Pahang

Tanggal 17 Oktober 2009 merupakan tarikh yang paling bermakna buat pasangan Julia dan Azam. Julia ni merupakan rakan junior aku di kolej dulu. Pada tarikh ini pasangan ini selamat diijabkabulkan dengan sekali lafaz sahaja. Majlis ini berlangsung meriah dengan kehadiran sanak saudara dan sahabat handai. Aku juga seawal 8 pagi sudah berada di rumah Julia kerana majlis akad nikah berlangsung pada 9 pagi. Majlis hari itu berakhir pada jam 5 petang sebelum hujan turun. Keesokan harinya aku buat sesi outdoor untuk pasangan pengantin ini di kawasan taman permainan dan di taman gelora. Terima kasih kepada rakan 'sephotographerku' apit dan juga zarul sebagai lightingman semasa sesi outdoor. Di bawah ini ialah antara hasil2nya...




















Saturday, 10-Oct-2009 12:50 Email | Share | | Bookmark
Wedding of Nazneen & Zulkarnain |4 Oktober 2009| Kuantan,Pahang

Majlis yang sangat meriah ini berlangsung di Beserah,Kuantan, Pahang.. Ramai tetamu yang hadir dari malam majlis akad nikah sehingga hari besar. Terima kasih kepada pasangan pengantin Nazneen dan suami tercinta Zulkarnain serta keluarga kedua-dua pihak kerana sporting semasa sesi fotografi. Penat mengambil gambar pun hilang. Hehe.. Semoga kalian berdua berbahagia sehingga ke akhir hayat bersama keluarga tercinta. Di sini saya sertakan serba sedikit gambar pada hari istimewa mereka berdua. Enjoy yah..

Fakhrul Najmi

012-9591339

http://www.fakhrulnajmi.com















[<<  <  [1]  2  3  4  5  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net